spela spela

ah, vaknade runt elva men låg kvar lite till, fixade väll mig så kom Jerker hit, käkade och somnade. Fick reda på att bebisen vill komma ut men har inte fått veta mer så börjar bli lite orolig :$. Jaja stack hem till Jerker en stund sen halv sju käkade jag, vid nio hem till andypandy och så kom Tonny och Jerker lovade mig att vi inte skulle spela idag me nljug ljug ljug vi satt och spelade hela kvällen fast detvar mysigt och alla blev helt utflippade och jag skrattade skit mycket. Och jag fick faktiskt också vara med och spela och jag vann ! (H) två såna banor vann pengar och en bild ! (H)

Imorgon ska jag vakna vid tio elva tiden, ställer alarm på båda så får jag se vilket det blir. Så ska jag ut och gå/jogga en runda. !!!Fixa mina naglar!!! sen ska vi antagligen in till malmö och titta på pappa när han spelar. Dom ska ha sånt genrep innan dom ska spela på riktigt.

(Det är såhär att min pappa spelar i ett band och dom ska ut och spela tex under malmöfestivalen på en pubb eller en resturange eller någonting i den stilen, och en annan sak och sen kanske förband till ett band. så nu vet ni det.)

och direkt efter deras spelning så ska familjen plus Jerker hem till Lena och stellan och äta middag där, vet inte vad som händer på kvällen än om vi stananr där eler pyser ut.

godnattpuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0