sola och bada;

Kommer älsdig på några bra rubriker eller jo engång när jag hittade pengar i jacka noch döpte inlägget till "jacka med värde" tyckte det var fyndigt haha.

I alal fall, gick ut och solade en halv timme med mamma efter att jag målat mina naghlar. Sen mötte ja gmatilda vid skolan och efter en stund även nathalie. Vi körde och köpte mat och dricka sen vidare till badet. Där var några killar som inte kunde låta oss vara och när jag har mens är ja gsjukt lätt retlig och jag tyckte inte om att dom höll på just idag! jaja sen stack jag och tränade , utan Jerker men snackade med honom efter och nu ska jag ta en snabb dusch och träffa m&n. mina mandlar eller va ddet är har svulnat upp nu och halsen gör ont och det är extremt ansträngande att prata.
Ska till doktorn imorgon. Inte för det utan på återbesök med min mage. är svin trött och vill bara sova men ska gå nu orkar inte vara sån tråkmåns som bara liggfer hemma. Fick ju inte färgat mitt hår idag så ska träffa Jerker imorgon så gör vi det då.

och rubriken för att vi solade och bada idag glömmde ju skriva det, jag och nathalie gjorde bomben haha ;D
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0