oh!

Blir skit förbannad! försöker få bort min profil bil och byta den men den vill inte bytas !

Idag gick jga upp 06.30 som vanligt nu för tiden och jobbade till lite över tre idag. Kom endå ganska långt tycker jag.
Jag har blivit helt jätte förkyld och har ont i halsen och allt möjligt må r verkligen inte bra. Hoppas verkligen det blir bättre imorgon. Då är det ju sommarrock och på fredag kommer nattis hem! :D

Efter jobb stack jag hem till Jerker, snackade lite med pia sen stack vi hem här och åt. gick ut en liten runda nu på kvällen.

Vet bara inte hur jag ska göra när jag ska jobba sen morgonen efter sommarrock =/.

  pussen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0