ny katogori+ny design

Ja, som ni märke har jag ändrat min design, mest för att jag har haft otroligt tråkigt idag, har som tur är sparat den andra designen ifall jag ångrar mig haha, och är inte helt klar med denna heller. JAg har gjort en ny katogori också mest för min egen skull, jag upptäkte att jag gått upp i vikt och väger nu 70kilo vilket har varit min stora mardrömm men nu så ska jag börja sätta upp mål så jag kommer ner till mina älskade 64 kilo. Därför har jag gjort en ny katogori "mina mål" då vet ni det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0