ny hårfärg

Minns inte när vi vaknade men satt ute och käkade frukost och köpte hårfärg. Sen blev det doktorn, vi pratade ganska mycket bara och det blev inga nya prover idag utan vi ska vänta till hösten. Sen ska jag få prata med en korator där om lite saker.

Kom hem och tonade dom ljusa slingorna och låg och tittade på teve tills håret torkat. Då åt vi och nu yhar jag precis sköljt ur färgen ur håret. Får väll se hur det blir, jag valde mocca/ chaklad brun.

ska kanske ut och träffa matilda&nathalie, får se ja gvet inte riktigt mår inte så bra nu men ja får se sen.
Jag har även bekräftat mitt gymnasieval eller så att ja gvill gå där så nästa är spyken.

puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0