no sleep for me

Jag somnade inte förrän halv fyra och har vaknat flera gånger avatt jag fått hostattacker så jag har inte sovit så bra i natt. Sen nu vid halv elva ringer pappa och väcker mig men jag går och lägger mig igen och en timme senare kommer farmor och väcker mig, det är inte menat att jag ska få sova.

Jaja nu är jag i alla fall uppe och mår som sagt inte så bra, åt flingor med mjölk till frukost, jag kan inte minnassist jag gjorde det, får ju se om jag märker någon skillnad. Vet inte vad som händer idag, ska i alla fall plocka undan och fixa på mitt rum

 pussen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0