måndag;

Hejsan, började jobba klockan åtta, sista dagen idag. Th jobbade också och bara av att veta det blev allting mycket roligare. Vi käkade lunch tillsammans, ostbullar .

Var klar med det jag skulle göra redan innan elva kanske innan tio så fick extra uppgifter men det var rätt skoj. Endå skönt att vara ledig då kanska jag kan börja göra yoga på morgnarna haha , tror inte det men ska försöka.

Efter jobbet som slutade kvart i fyra stack jag hem till Jerker, vi satt ute och pratade lite och sen gick jag med honom och Jessica till sibylla och handlade mat. Halv sju stack jag hem och möttes av två brev och det ena var om lisseberg och det andra var om sommar matte, det är tydligen för oss som ska gå i Lund. Tror inte jag ska göra det jo visst verkar det bra men eleverna som gått har sagt att dom lär sig mer på fem dagar där än på tre år i skolan så om jag går där en vecka vad fan ska jag då göra i tre år ;) nä bara skojade men jag pallar nog inte. just nu väntar jag på att matilda ska svara sen ska jag kanske träffa henne om hon kan.

För några dagar sen skrev jag om en ansikts kräm som var bra bara fel av mig den är köpt på ica och är en nivea kräm. Mamma hittade inte någon på coop så hon köpte brun utan sol haha hon är för go .

ska tvätta va mig nu eller typ bara ligga kvar i sängen , tittar på kläder och har hittat lite saker hihi.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0