lalalla

Ja, har inte skrivit på ett tag nu men jag har i alla fall jobbat röven av mig alla dagar gått upp kvart över sex varje dag och slutat vid tre. Efter det har jag sovit med min älskling och träffat matilda och jerker igår även lite annat roligt folk. När jag och jerker var på väg hem hörde jag jimmy sjunga och vi vände snabbt om till somamrrocken och lyssnade på två eller tre låtar sen var jag tvunge natt gå hem, var ensam hemma så fixade mig i lugn och ro och somnade innan de andra kom hem.

Idag jobbade jag ju då som vanligt sen direkt efter tog jag bussen in till malmö med matilda och nathalie, vi fikade och pratade. Tyvärr bara en liten stund sen skulle jag ta bussen hem igen för att se EMD gaaah ! dom är så snygga !
Nu har jag ätit och ska fixa mig sen drar jag och jerker iväg till sommarrocken igen. är väldigt trött idag men är ledig hela helgen så imorgon hoppas jag att jag mår bättre för då blir det sommarrock till hundra procent!

pussen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0