killkväll vs tjejkväll

En riktigt mysig tjejkväll ser jag med en hyrd film, tjejfilm med snygga killar, godis, pyjamas och massa tjejsnack. Jag älskar tjejkvällar när man bara sitter uppe och pratar hela natten, det är så skönt jag f¨år alltid en speciell lycklig känsla då. Har inte haft tjejkväll på överlänge nu saknar det, och det gör ju ingenting om man har typ lite tjej saker med i den som tex: ansikts mask eller fixa naglarna. haha :)

En riktigt killkväll ser jag som ett gäng killar sitter och spelar tv/data spel, dricker öl och snackar om tjejer. och dom gör sager som är typiskt killar typ rapar högst och sånt eller så har dom djupa samtal haha vad vet jag det är ju ingen riktig killkväll om där är tjejer så jag får väll aldrig veta. Ikväll var jag på en halv killkväll jag med tre killar, (Jerker andreas och tonny) och vi spelade tv spel dom track öl oc hdet rapades! haha endå trevligt men vissa uppskattade tjejen när hon kliade dom i nacken ;).

Jag älskar att vara med killar jag känner mig så fri då med tjejer känner jag mig underlägsen men även om jag hade roligt ikväll och skrattade åt deras sjuka kommentarer så finns det ingenting som slår en riktigt mysig tjejkväll med dom aldra bästa !

puss&godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0