Jerkers dag !



Igår vaknade jag halv sju och började göra pannkakor och saft till lille jerker, och eftersom han tjatat om att han vill ha öl till frukost så fick han det.
Klockan åtta var jag hos honom med presenten och frukosten och sånt. han fick en orange tröja med Homer simpson på . Sen efter det fixade oss sen bar det av till malmö, käkade och kollade film ice age 3 (3D) haha den var bra fast det var typ bara vi och barn familjer.
vi missade bussen så satt där och väntade ett tag och sen bar det hem. Fixade mat och åt med min bror och hans kompis.
Vid nio tiden stack vi hem till Jerker där båda hans systrar var och pappa och en kompis så käkade vi tårta med dom sen hem igen hyrde en film och käkade glass så ja vi var ganska mätta sen.
jaja han sov här och dagen blev lyckad fastän det regnade.

ett konstigt inlägg men jaja, pussen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0