ingen kusin idag heller

Jag tycker riktigt synd om min moster, thomas också men mest min moster. Dom på sjukhuset säger att dom måste börja förlossningen en vecka tidigare (denna veckan). Så fick hon då en tid igår och alla är ju jätte spännda min mamma gick här hemma bara "ska jag fråga hur det går eller vänta tills dom säger till" men så får vi veta att dom har ändrat tiden till idag. Jag har legat spännd hela natten för att jag bara vill vakna och veta könet på den lille. Men nu när jag vaknar får jag veta att dom skuttigt upp det ytterliggare. Tänk endå så spänd jag är för att få en kusin hur spännda är dom inte då för att få se sitt lilla kärleksbarn, och när man fått en dag och speciell tid blir man ju förberädd på att nu ska det ske så händer det aldrig. som sagt tycker grymt synd om dom. (det var sjukhuset som ändrade)

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, hade tänkt åka in till malmö och shoppa men det går nog inte , kom precis på att jag måste till coop och skriva på sånt anställningsbevis, det gör man egentligen innan men jag får göra det efter. Får se vad jag hittar på sen.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0