home sweet home

Nu har jag äntligen kommit hem igen.
Planet igår var försenat en timme så kom hem vid sju svensk tid, Jerker var här när jag kom hem och vi spelade lite kort och så sov han hos mig.
Idag gick vi upp kvart över sex eller egentligen halv sju för jag skulle upp och jobba klockan åtta. det gick ju jätte bra, hm not. Ingen visste vad jag skulle göra eller någonting och det jag gjorde var riktigt drygt men ja ska dit imorgon igen.

Nu ska jag snart fixa mig och träffa lilla millis tilldis ! :D

 pussen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0