godkväll

Idag har varit en lugn dag eller kanske inte, Började med att äta  frukost med mig själv, tog en lång dusch och lite sånt sen stack jag och handlade ´hamburgerbröd och pommes till ikväll och en deoderant. När jag kom hem och skulle äta lunch såg jag att vi bara hade en tomat som jag ahde tänkt ätamen jag gjorde två mackor med majonäs,rostad lök, skinka och tomat och sen fick jag köra ner och handla tomater och även ost till hamburgarna som vi skulle ha. hämtade även upp jerker på vägen och han började med att äta hos mig, vi satt i uterummet och sen gick vi in och mös medans vi väntade på att papap skulle komma hem. Pappa kom hem och sa att ha nska hämta jonathan i malmö och sånt så vi ska inte äta förren över en timme, Jag kör Jerker hem och sätter mig hemma vid teven och väntar. en timme går men ingen pappa. då ringer han och säger att jonathan skadat sig så dom åker in till mamma på sjukhuset och Jerker kommer och håller mig sällskap när jag gör mat för han ville inte jag skulle vara ensam, och mitt vi sitter där och äter så kommer jag på att vi har glömmt ta den jävla osten men jaja.
När jag ätit och vilat en stund sticker jasg ut till lekplatsen och träffar matilda&nathalie vi snackar hela kvällen men förflyttar oss lite.

såg ett stjärnfall ikväl ockå, ska ta en frukt nu och titta lite saker , mina älskade brills har gått sönder :'(

pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0