Fredag morgon

Vaknade vid tio idag tror jag men låg kvar och små drömmde tills typ elva. Käkade lite och just som jag satt där hörde jag en jävla smäll och så har grannens persien (felstavat säkert men sån i fönstert) åkt ur fönstert som tydligen var helt öppet och ligger och smäller mot väggen på ovan våningen.

Satt och tittaed i fotoalbum med mamma från när jag var liten, vi pratade om det innan vem jag firade min första jul hos , för snart kommer ju den lilla bebisen och vi kopmmer itne fira jul tillsammans lite tråkigt. I alla fall och då hängde persienen fortfarande ut, är lite orolig att någonting hänt men han kanske är i duschen eller inte hemma vem vet.

Nu ska jag titta lite saker till imorgon sen ska jag duscha och handla till imorgon, och sen vet jag inte riktigt vad som händer, vet inte när matilda och nathalie kommer hem och vet inte när jerker vaknar så det kanske blir en pyssla om mig själv dag haha :P

ooh föresten så färgade jag ju håret och jag ha rfärg typ överallt på armar och i ansiktet som inte vill gå bort, och det går inte bort från badrummet heller, plus attdet blev lite för mörkt och ser jätte fekat ut så den sorten komemr jag nog aldrig andvända igen!

pussen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0