utmattad

När jag vaknade imorse så var jag helt slut. För en gångs skulle valde jag att lyssna på mig själv och kom överrens med mamma om att jag skulle till skolan och göra provet sen åka hem igen. Det har blivit rent för mycket för mig nu på senaste tididen och stress är det som får mig att må som sämst. Ja i alla fall så var det precis vad jag gjorde, fast jag missade bussen hem så jag gick runt i kylan i 40 minuter, och kollade lite i affärer. Sen hem och läste engelskboken som snart är klar nu. Mamma sa att Jerker kunde komma över en stund, hon skulle jobba och jag blev riktigt glad för jag vill inte vara ensam när jag är såhär. Ja, vi gjorde väll inte så mycket mer än att sova i typ tre timmar. Och när pappa kom hem så fortsatte vi med läxan och Jerker gick hem.

Jag orkar inte göra klart allt på en gång det går bara inte jag bryter ihop då så jag tare lite i taget.

imorgon blir det ganska stressigt, flrst skola med tal&prov sen hem snabbt, konsert klockan sex tror jag och den varar typ till tio. Så jag är antagligen inte hemma förrän sent, Men tänk så mycket skönare det blir att få sova en timme extra på fredag !

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0