Lucia ♥

Hejsan alla glada människor ! :D

Dagen idag har varit lugn men endå fartfylld. Jag vaknade med min älskling brevid mig, men han skulle och jobba så han stack och jag åkte med familjen till min faster där även farmor och farfar och kusinen och hennes kille kom och tobbe med såklar. Åt lite och sen till coop köpte socker och vi skulle ta en ny tidtabell men de var slut. Hem och skrev klart en recension och direkt efter det så bakade jag. Sen blev det lucia i kyrkan med matilda&nathalie, visst var det trevligt men jag hade förväntat mig så mycket mer.

Nu har jag precis sätt Idol finalen på nätet och jag är så glad inom mig! Jag blir så lycklig av att se andra stråla av sån glädje som Erik gjorde när han vann. Jag har sett överallt att folk tyckte hans tjej var pinsam så jag trodde hon skulle göra någonting som var ännu värre än när den blonda tjejen hörde fel namn och trodde hon gick vidare men hon gjorde ju ingenting som var ens i närheten av det.

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig och dränka mina torra händer&läppar i hudsalva.

puss&godnatt :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0