Julkläder ♥

Hejsan, idag var det julavslutning i skolan wiii ! :D

Vi bytade julklappar och hade mysigt, sen gick jag till tåget för att åka in till malmö men det var någonting fel så de tågen stod helt stilla så då sprang jag till bussen. Hoppade av vi entré och mötte upp nathalie och kerstin i hennes klass. vi gick runt lite och när kerstin skulle gå sprang jag och nathalie och provade kläder och nu har jag hittat jätte mysiga kläder till julafton :).

Nu ska jag hoppa in i duschen sen bär det av utåt någonstanns, nej men jag har mina stopp men orkar itne skriva nu jag skriver sen hur det blev :P

ha en riktigt härlig fredag :D
pusspuss:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0