GOTT NYTT ÅR ! :D ♥

Heeejsan ! :D

Jag kom faktiskt upp i tid i morse och hängde med mamma och morfor på jympa, skit kul det var fem ledare som turades om osså bara abba låtar, vi var as många 85 personer i kyrkskolans idrottshall så man blev ju svettig bara av det.

Nu har jag precis målat naglarna, Vit silver glittriga, skulle egentligen ha mörka men det blev inte fint, egentligen inte detta heller men det får duga, nu ska jag hoppa in i duschen och ta ordentliget med boddy skrubb och sen blir det att smörja in sig i brun utan sol ! får gå halv naken här hemma hela dagen och torka haha.

Mitt största problem nu är nog vad jag ska ha på mig, men det löser sig nog ! ;D

ha det bra och var försiktiga !,

pusspuss :)

ps. om jag inte sagt det så hette filmen "flickvännen från förr" :) ds.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0