gårdagen och en märklig drömm ♥

Hejsan,

Igår skulle jag med matilda&nathalie till Lomma för nathalies klass hade fest.
Så vi hämtade matilda vid sju och stack hem till nathalie (det skulle egentligen vara en "överraskning" att jag skulle med, men så blev det inte:P) Nathalies pappa körde oss dit och det var inte alls som jag tänkt mig. Musiken var itne speciellt bra men vi dansade endå, men det roligaste på kvällen vad jag tyckte var när några killar trollade för oss haha. Men sen när vi skulle ta våra saker (som vi lämnade in) så har någon idiot dragit av matildas pälls från hennes jacka, jag menar vem fan gör så !? så kvällen slutade inte så bra eller jo sen när vi blev hämtade bjöd mats på falaffel och ajg var totaly starving så det var gott ! Jag gick och la mig direkt med kläder och allting och vaknade med smink i helal ansiktet.

Och nu till drömmen, igår hittade matilda en tia så undra hon var hon skulle göra av den så sa jag syoppa den i bh'n och de gjorde hpn och självklart drömmer jag om att jag och matilda hittar massor av pengar och stoppar ner det i bh'n, och det var inte det konstiga utan jag drömde att jag och en gammal  tant piercade oss i foten, ? 

nu i efterhand tyckte jag det var ganska konstigt, Jaja nu måste jga gå och fixa mig för Jerker och Andreas ska hämta mig men takc så mycket tjejer för en trevlig kväll  ♥ Pusspuss:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0