Ett gott skratt förlänger livet :)

Jag glömde ju berätta en sak som hände igår. Det är hyfsat svårt att försöka skriva en bra förklaring på det hella men jag försöker.

Det började med att jag hoppas av bussen och blev lagom irriterad på mitt skosnöre som låg under hälen så jag trampade på det (den hårda plasten som är längst upp) så jag stannade och fiixa till det, fortsätter lite till och då är båda skosnörena under min fot så jag ställer mig på ett ben och ska fixa det och tappar naturligtvis balansen så jag tappar min ena västa och trampar på den, snubblar framåt och fastnar i samma väska och snubblar yterligare en gång, när jag tror jag ska hamna rak lång på marken snubblar jga rätt in i en byggnad. Snabbt springer jag tillbaka och plockar upp mina väsker och fortsätter gå och skrattar för mig själv.

Sen idag hände det också en lustig sak, Vi hade haft no-prov och jag skulle gå till teatern där äver byggarna hller hus, på hål lser jag att de håller på att bygga någonting, där är stora fönster över hela stället som de är. När jag kommer närmre blir det ett jävla bankande (jag går då mot sidan mot) så jag vänder mig om efter en stund och hela klassen står och vinkar åt mig haha, sen bankar de en gång till så gör en kille sånt "ring mig" tecken så jag nickar och blinkar lite flörtigt och går i väg  och det börjar shoa och applodera. haha och då fick jag ett såntdär fånigt leende på läpparna som man kan leva på resten av dagen.

Nu ska jag försöka sova,
godnatt puss :)


Kommentarer
matilda

hahaha så kul:D<3

2009-12-11 @ 18:18:50
sara

haha jo det är inte sånt som händer varje dag ;)<3

2009-12-13 @ 01:00:42
URL: http://sarapatriicia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0