en riktigt lång dag...

Hejsan, godkväll. Jag kan redan nu ursäkta mig för att jag är extremt trött så skriver jag något konstigt förklarar det en del ;)

Jag vaknade i morse och mådde riktigt "BLÄ" men stark som jag är ;) kravlade jag mig ur sängen och kom till skolan lagom för datorkunskapsprov. Sen på tyskan gjorde jag mitt svensktal. Ja´engelskan blev inte så lyckad men jag har i alal fall fått hem min bok nu så jag kan börja vara med på lektionerna igen. Jaja sen svensktal nervös som ett svin och jag minns inte vad jag snackade om eller jo rädda pandan men jag hade ju inget färdigt tal bara en power point men folk sa att det var bra så jag hoppas att hanna med tyckte det.

Sen bestämde jag mig för att stanna i lund, det kändes inte lönt att åka hem, vara hemma en timme sen sticka igen så jag var med på NOn idag, sen gick jag, klara amanda och cassandra och käkade falaffel, fy fan vad gott det var, jag var hungrig som ett jävla svin emn endå mums !

Ja sen blev det då spynfkonsert som vi ska skriva en resension om. 17 band alal hadde typ två låtar var, jag ska resensera de fem sista, och just nu minns jag ingenting, men men jag får sova på saken. Mamma kom i alla fall och hämtade mig klockan tio. Det har varit en riktigt lång dag. 15 timmar hemmifrån och jag tycker synd om amanda vars tåg var inställt.

jaja nu måste jag sova,
puss&godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0