dagen efter ♥

Hejsan,

Idag har jag inte gjort så mycket så jag tyckte det var dags nu att berätta lite om gårdagen.

Jag brukar vara klar tidigt på julafton men inte denna julen utan jag fick dra på mig kläderna och springa ut och gå hyffsat snabbt hem till farmor och farfar där teven redan stod på och som svar på en fråga så dissade jag Anna Ankas jul och valde den traditionella Kalle Anka julen. När det var slut öppnade vi julklappar och jag visste vad det var i de flesta paketen förutom de från mamma och pappa men det var en iphone :D. Vi gjorde inte så mycket vi löste lite gåtor och spelade julklapps spelet och jag fick mest klappar hihi ;), och jag fick även nöten i gröten och jag blev helt chockad för jag tog jätte lite och tyckte jag såg nöten i tobbes så jag kunde inte hålla mig när jag fick den så folket slutade ju äta, typiskt !

Ja sen vid tolv gick vi hem och då kom Jerker så sov han här och vi har tagit det väldigt lugnt idag, hyrt flickan som lekte med elden, kollat på shreck (stavning?) den tredje. Och nu stack han hem och vi kanske ska gå ut en runda sen. Jag orkar inte lägga upp bilder nu men det kommer. är ni lika trötta som jag denna dag så kan jag tippsa er om att gå in här det är folk som skickat fel sms till folk, vissa är roliga men vissa är ju så äckligt pinsamma att man skäms.

Ni får ha det bra , och God Jul på er ígen :)

pusspuss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0