torsdag

Jag stack ju ut och och mötte Jerker och Filip, handlade på ica, en fruktsalad och en bulle mums. Sen skulle dom nödvändigt vis IN och se film när det är så fint väder men visst jag gav mig och filmen var bra baksmällan haha så endå värt det. Men vi ska kanske till stranden imorgon så får ta igen det då . Ja efter filmen stack vi ut och gungade och gick lite sen ringer tyrren filip och säger att folk är kagia så vi tror det är bråk och går ner där men där är ju fan intre en kotte eller jo sjuor men hallå, och ingen tyrre heller. Sticker hem efter det och sen till träningen, hände en obehaglig sak så det blev inte så bra träning men i slutet blev det och det är ju så varm så svitta blev vi endå. Nu ska jag fixa mig sen ut med nördarna igen.

puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0