Torsdag

Godmorgon på er.

Det är väll inte världens finaste morgon om man tittar ut , regnet vräker ner och det ser ganska grått och dystert ut. Men det är ingenting att vara ledsen över Jag ska berätta om dagen igår lite senare för jag har lite saker att göra just nu skulle bara slänga in ett snabbt innlägg.

Dagens planering :

* bränna en skiva med norge bilderna eller kanske två när jag endå är igång
* hämta busskortet på Nisses.
*Lämna skivan till TH och kanske farmor om jag orkar.

Sen vet jag inte kanske ska mysa med min bebi idag det är ju itne så fint väder att vara ute fast vi ska väll kanske gå rundan, får se.

Nu ska jag i alla fall äta och fixa skivan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0