svedala VS lund

ah hade ingen bra rubrik som vanligt haha.

Vi började med datakunskap idag men vi har inte fått våra datorer ? har varit en riktigt dryg dag idag speciellt tyskan jag blev så jävlqa förbannad ! vi var en grupp på 30 personer och en annan grupp runt 20 så några av oss skulle flyttat och det var dom som kom in sist alltså JAG men så säger någon (ursäkta uttrycket) jävla idiot och säger att man kan ju ta dom som är frivilliga och jag sträcker upp min hand så långt det går men självklart får jag inte flytta. jag hoppas att den gruppen suger så jävla mycket att dom ångrar sig men självklart kommer den inte göra det !

På bussen hem satt jag med Jesper hahah han är en sån som lyser upp dagen haha så jävla rolig. vi snackade om mognad och så alla barnen på bussen höll på att resa sig och gå fram och till baka så kommer där en kille och snackar med en brevid oss jerker bara "du gå och sätt dig" och han löd och barnen förblev sittande hahah.

sen till rubriken (heter det så?) jag har inte tänkt på det förrän nu men innan på central när jag inte mådde bra en dag veller bara inte palla fixa mig så slängde jag direkt på mig mjukis byxor och om håret var dåligt satte jag upp det i en knorr, nu drar jag på mig ett par jeans och tar på mig mer smycken om jag inte är på húmör och håret ser bara hemskare ut uppsatt så jag skiter i det och bara springer iväg till bussen och sen tänker jag inte mer på det, och nu till själva poängen, nu sitter jag här och skriver i mjukis med håret uppsatt i en knorr haha, det är det första jag gör när jag kommer hem, det är någonting med svedala som gör att jag bara tycker detr är obekvämt med jeans eller något och smykena åker av direkt medans jag i lund saknar dom om jag inte har dom lite märkligt att det kan vara så olika :P.

aja ska ta ett glas vatten nu är helt slut i huet, jag trivs i lund men aldrig nå¨gonsin att jag hade valt bort central skolan för att gå i lund. några på bussen snackade om det igår att central skolan sög och dom går ju i lund men centralskolan har varit den roligaste tiden hittils i mitt liv och jag trodde aldrig och jag menar aldrig att jag skulle säga det men jag saknar centralskolans mat. !

aja ska dra nu pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0