Sunday morning

Godmorgon, ligge här i sänge med Jerker, han sov här inatt.

igår gick jag ut och träffade "anonym";) Vi köpte kakor och kinesen gav mig kakan så ska jag betala nästa gång, så gulligt det var. Efter ett tag kom även nathalie. vi satt och snackade och sådär sen stack  jag hem och fixade mig så kom farmor,farfar,mormor,morfar och Jerker. Vi käkade och så och jag och Jerker var lata så vi låg inne och kollade på outsiders haha sjukt.

Nu hoppas jag på att han orkar gå upp för jag är skit hungrig !! och sen blir det kanske att träffa thyra :D <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0