städdag

uch idag har jag städat eller ja plockat undan på mitt rum och rensat vissa lådor. Jerker har faktiskt hjälp mig lite också ;). nu sitter jag här helt slut, ska snart fixa mig och höra av mig till m&n. ikväll ska jag bara ta det lugnt har jag tänkt jag är helt slut och måste ju må bra imorgon när jag ska träffa lilla Thyra, ja jag är överlycklig över att ha fått en liten kusin. Jag ska till och med köpa fotoalbum som är bara till henne eller asså foto på henne´, Jag saknar det från när jag var liten att titta tillbaka och se hur det var. Det är inte alls samma sak med att titta på bilderna på datorn som i ett album. Sen hade jga även tänkt köpa ett till mig som jag ska sätta in bilder på kompisar familjen osv, har ju bilder på väggen men heller inte samma sak som ett riktigt fotoalbum.

Jaja får väll fixa mig nu ha det bra puss

bild upp til lhöger =före                              
bild upp till höger= efter 1                    
bild ner vänster= efter 2 (har itne sett bordet på länge ;))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0