sola och bada i pinaculada

Ställde klockan på nio idag ifall vi skulel till stranden men det blev inte för filip ville inte svara. Men när jag endå var vaken så gick jag upp och åt frukost i uterummet så mysigt. Målade mina tå naglar och lite finger men ska ändra sen tror jag för 3 naglar blev konstiga. När jag gjort det gikc jag ut och solade i nästan två timmar. sommnade.
Vid ett tiden kom Jerker så gick vi rundan och det ska vi försöka göra nu varje dag. får se hur det går. den är tre kilometer och helt lugn och fin.
Nu har vi ätit och när matilda svarar mig så ska jag ner och handla mat till ikväll. och så kommer ju pappa hem ! :D en vecka går ju skit snabbt. Dom timmarna vi väntade på att petra skulle ringa känndes som flera år men nu springer ju tiden iväg tänk att imorgon är det en vecka sen lilla thyra kom till världen och om två veckor börjar skolan det är ju sjukt.

Jaja ni får ha det bra, hoppas ni njuter av solen för det gör jag. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0