Snabbis

Hejsan, jag orkade bara inte skriva igår och ja gska snart ut men här kommer en liten snabbis om vad som hänt sen sist ja gskrev.

Igår,
jag träffade matilda och satt och snackade, hem och åt och fixade mina jävla naglar. sen ut till andreas job och träffade JErker andreas och tonny, dom flög såna sjukplan haha sjuka är dom.

idag.
upp klockan åtta fixade mig och helv elva blev jag hämtad av familjen svensson, iväg för att äta med jerkers släkt. åt och gick vid havet sen hem vilade och nu ska jag ut och träffa matilda och nathalie vet ej vad som händer ikväll.

imorgon.
Ska jag till körskolan och så skriva in mig eller vad det heter , så teater ska kunna manuset ajaj kan inte. Och pappa ska även ringa några snubbar som kanske ska fixa en sak till mig säger inte vad än ifall det inte blir så.

ska kila nu pussen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0