saturdaymorning

Good morning,

Igår var det då den första riktigt dagen i skolan med SCHEMA;) och allting och vi började med estetisk verksamhet som jag har valt teater och sen efter det var det det "estetiska valet" som jag också då valt teater så teater enda fram till lunch. Det var i en helt annan byggnad men jag hittade ovh kom itid, applåder. Ja se nahde vi typ svenska och matte sen slutade vi.
Mitt språkval har inte kommit med men kunde inte ändra det igår för ingen var där när jag hade rast. I alla fall så gick jag mot bussen när jag slutade och som tur var var bussen försenad så jag han med den.

På kvällen fick jag min älskade dator :D , och jag var helt slut efter skolan, vi hade ganska roligt i familjen och skrattade hela tiden, körde och köpte nötter sen somnade jag och Jerker helt sjukt vad jag var trött.

Idag ska jag fixa lite i uterummet för vi ska ha gäster sen ikväll också vet jag inte riktigt var ja gska göra resten av dagen/kvällen får väll se vad som erbjuds.

puss


Kommentarer
Anonym

chema hahaha

2009-08-22 @ 11:49:47
Anonym

sara! nu får du lägga av med dina "chema" & "shema" hahahaaha SCHEMA heter det:D

2009-08-22 @ 20:42:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0