regn och rusk

Det är ju inget kanon väder man vaknar till direkt utan regn. Hoppas de tär bättre väder i göteborg, och hoppsa verkligen inte det är kallt, det var det tydligen (gick upp och kollade). Jaha vad ska jag då ha på mig idag då, hade tänkt leggins för det är lätt att åka buss i och även karuseller.

Igår gjorde jag ansiktsmasken, den var inte lika mysig att ha på som dom brukar vara men efter åt kändes det jätte skönt och gör det fortfarande. Gick ovh la mig runt tolv men kunde jag somna icke sa nicke eller hur det nu är, kvart i två var sist ja gkollade på klockan och då vände jag mig om och vred mig några gånger. Sånt är jobbigt. Jaja jag hoppas det blir en toppen dag och att min mage håller i sig fastän vädert inte gör det .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0