Nova Lund

Var på nova lund idag med mamma och hittade lite saker, egentligen hade jag kunnat ta med typ hela gina hem, jag älskar den gina där, så stor och fräch. När vi gått runt där i några timmar så åkte vi hem och jag träffa Jerker, sen halv sex var det barnträning och nu har jag precis kommit hem ska äta och sen träfa Jerker vet inte vad vi ska göra. jag vill typ ut och springa eller någonting nunär jag väl börjat träna så vill jag inte sluta för då kommer jag aldrig igång igen.

Dagens fynd:




Bild1: stor t-shirt från gina
bild2: stort linne från gina
bild3:Hood tröja från hm´s kill avdelning (lika dan som jerker hihi)
bild4:linne från gina
bild5:paraply,2mini deo och mini hårspray från hm samt örhänge från gina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0