mina mål

Denna veckan har jag ätit så mycket godis och kakor att det nog skulle ta en hel vecka att förbränna det. Nu när skolan börjat är det ju massa tider man måste hålla koll på och inte bara skol tider utan mat-tider sov tider och tränings-tider,.

eftrersom jag får ta bussen tjugo i åtta varje morgon utom torsdag där jag får ta den tio över sju så har jag bestämmt mig för att jag ska vara i säng innan elva så jag kommer upp klockan sex.

eftersom jag varit väldigt lat i sommar utom nu på slutet och har ett mål att gått ner tre eller två kilo till november när thyra ska döpas så ska jag börja träna regelbundet i alla fall onsdag fredag lördag och kanske torsdag.

Och det där med maten så ska jag försöka sluta äta godis så klart och försöka äta typ samma tider varje dag.

helt onödigt men har ingenting bättre för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0