längtar till skolan

Huh ? jo sant jag längtar till skolan nu när alla skriver om alla papper dom fått och cheman och alla i klassen så blir jag helt nyfiken på vad jag får för papper, hur mitt chema kommer se ut och vad jag får för folk i min klass. Kommer min nya klass vara lika bra som den gammla?

Jag är riktigt nervös också för detta är ju en helt ny start.

När jag gick på röda tyckte jag att får klas var helt jävla underbar och jag saknar den klassen riktigt mycket och alla personer vi höll liksom ihopa, och där hade jag lixom en plats. typ sara som aldrig stod på någons sida ?

Sen nu på central var den klassen också helt sjuk bra speciellt i slutet, gilla det inte i början men nu i slutet så älskade jag den, där hade jag liksom också en plats, i början var det liksom en annan sara typ som alltid snackade snusk och misstolkade allting haha. saknar den sara endå, trivdes så bra med mig själv då.

Nu är det liksom en helt ny skola i en helt ny stad med helt nya människor, vad blir jag då , nörd sara, bitch sara ? haha nej skoja men seriöst jag är jätte nervös för det första dagen är ju endå allt tänk om jag snubblar eller något då blir jag snubbel sara och får leva med deti tre år. Nej nu ska jag sluta oroa mig och tänka på roligare saker. hihi typ som att jag har sovmorgon imorgon när alla andra går i skolan typ.

pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0