kvällen

Ah, jag och Jerker skulle ju handla choklad men för min del blev det mest nötter och natur godis, även choklad och vanligt godis också. När jag satt där meden vanlig godispåse och en naturgodis påse så slank handen hela tiden ner i natur godiset haha det är ju bara så mycket godare än vanligt godis och till och med Jerker som alltid har ratat mitt naturgodis vände sig om och snodde påsen haha. Dom säger att naturgodis inte ska vara nyttigare än vanligt, kan det stämma? jaja skit samma det ät gott i alla fall men dyrt. Nog om godis vi satte oss i källaren och tittade på en film på teve eftersom vi var ensama hemma. Sen så kommer filip och efter en stund går vi ut så vill filip till mc donals käkar glass var inte alls sugen men han bjöd och gratis är gott. för det mesta, Så kom han Kamran? så frågade jag vad heter nu han så snackade filip och Jerker så svarade filip men jag tyckte han sa ja det kan man till Jerker så sa jag va så fick ha nsäga det tre gånger innan jag fattade. Ja han kom i alla fall och sjöng och dansade för oss, sen sjöng filip för en fluga ? jaja så går vi då så kan kamran han var ju itne nykter så lät det som han sa såhär till hon i kassan

- Så snygg du är i dag lisa, vad har hänt ?

haha det lät så roligt, ja så skiljdes vi åt och jag körde jerker hem nu sitter jag här och skriver lite onödiga saker mest för jag inte har n¨ågonting annat att göra. ska ta ett glas vatten nu blev törstig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0