hmm, bilder ;)

typ hej glad sara och hel över ful sara som hatade sin frisyr ? ?

 


Jag ska snart klipap mig och vet verkligen inte hur, alltid samma problem, jag hålelr ju på att få långt hår nu och vet inte hur jag vill ha min lugg! det passar väll bättre med lite längre men jag passar väll bättre i kortare ? Har ju haft kort lugg jätte länge har inga bra bilder på mig själv i lång lug och inte jätte lång då utan typ mellan ögonen och mungipan. Hjälp mig ! och inte såhär kort då heller tycker bara bilden är så rolig, jag mins dagen som den var igår och jag ville bara gå coh lägga mig och vakna med långt hår haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0