god morgon

haha så onödiga saker jag skrev igår men så blir det ibland.

Vaknade halv sex eller ja jag gick upp då för jag har sovit jätte dåligt och var vaken redan vid fem. Har ätit lite och tittat på solen, så fint endå när man ser den tränga sig upp ur skogen. Tittade även på Ellens show och pink var med. Jag har alltid tyckt hon var sjukt cool men detta var ju bara något extra hon var ju hur gullig som hälst när hon pratade och skrattade hela tiden så började hon sjunga och hoppa runt på ja minns 13cm stilletklackar, hon är så jävla grym. (kolla det onödiga igen) Sen helt plötsligt går kanal fem på rast eller någonting för sen börjar inte nästa program förrän en kvart senare men barn kanalen finns ju haha. ska gå och fixa mig nu, jag är riktigt nervös, annars har jag gått in genom den riktiga ingången men efterson klockan bara är sju så ska jag ringa på en klocka på lagert där leveranser kommer in. haha
ha en bra dag puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0