gårdagen

Började med att jag gich upp halv sju och fixade mig sen mötte jag matilda och nathalie. Vi cyklade gemensamt till bussen och var typ sist lite pinsamt men jaja satt rätt långt fram i bussen. Gjorde ett stopp på vägen dit där vi kunde köpa mat, köpte en bulle och snickers. Somnade på vägen och när vi väll kom dit stod vi i kö ganska länge, gjorde några "misslyckade åk" där inte alla kom med på samma åkning. Där var även en jätte rolig kille som liksom jag vet inte vad han gjorde men när han åkte en karusell blev hans mun som såna på filmer när de sticker ut huet genom rutan på bilen. aja fick några lyckade åk ochså och käkade korv & falaffel.  När det var en timme kvar innan vi skulle åka hem stack vi ut och gick till ica som låg bara en liten bit där ifrån, vi köpte jätte goda bullar alla tre och sen gick vi in på ett hotell och kissade , jätte snällt att vi fick det. Sen åkte vi hem och dom visade en film som jag trodde jag sett hea men tydligen inte haha.

Var väll i svedala runt halv 2 och cyklade hem sen somnade jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0