gårdagen



Så nu är jag på bättre humör och kan berätta om gårdagen. Det började med att jag cyklade och mötte nathalie, så väntade vi på matilda så satt vi ute lite sen hem till matilda och grillade med hennes syster och hennesa kompisar. Vissa fick ju skratt attacker och vissa slängde ju ut maten haha så det var roligt. efter maten så stack vi ut blev stoppade av polisen och en av dom var riktigt kaxig (när jag berättade för mamma sa hon att vi kunde skriva till tidningen att om polisen skulle va snutig kunde vi lia bra skita ia at ha dom här haha och dom fick skylla sig själva att dom blir kallade snut j*vlar när dom beter sig så haha) men i alla fall så satte vi oss i parken sen skolan så kom där två killar och två b*atte tjejer och dom hade jag kunnat banka in käfte på. Ja vi snackade med fälltgruppen också. Sen till vad jag tyckte var kvällens roligaste händelse. Jag såg en spindel på mitt ben och varför vet jag inte blev bara chockad haha och då började matilda och nathalie skrika och hoppade över borden haha så skrattyade jag så mycket att jag inte fick fram vad det var så stod dom där bara men säg vad det var haha. När jag gick hem stötte jag på Jerker och dom sa hej sen gick och såk kommer där en bil och skrämmer skiten ur mig.

det var en trevlig kväll haha puss på den !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0