en padda i malmö !

Jag åkte in till malmö och träffade matilda och nathalie, vi snackade och jag köpte fika och så träffade vi "ardjent"(säkert fel stavat) så gick vi runt lite till oc hsen satte vi oss på ett café. Vid fyra tiden tog vi bussen hem. Kom hem käkade en macka sen direkt till körskolan fick fylla i en jävla massa papper och det tog ju skit lång tid så mamma fick köra mig till teatern, fick göra en av mina scener i alla fall. Känns så himmla drygt. och på tal om himla så fick vi gratis bivlar i malmö haha. Ja och nu sitter jag här och är jätte trött. Det är föresten ändrade planer för veckan. Jag har väll berättat att jag skulle sluta på kempon och inte få träna barnen men jo jag får lov att träna barnen och jag kanske komemr träna någon gång då och då för att friska upp minnet.

aja så alltså blir det inte jympa imorgon utan nya barn att träna.

titta vad jag hittade i malmö, jag och matilda stod länge och tittade på den för att se om den var riktigt men jo en andades haha. syns kanske inte så bra men den var skit stor !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0