depp

Jag har känt mig riktigt hängig hela dagen, sen såg jag en sak och det är så löjligt att bli ledsen för men det blev jag för jag är väldigt känslig av mig.
Jaja i alla fall så stack jag ut och träffade matilda och nathalie en stund sen vidare till Jerker, träffade hans faster mycket trevlig och pratglad. Stack till coop och köpte tidningen chic och även en runda till videosaken och hyrde film. Den var bra men förutsägbar och slutet var riktigt kasst, orkar inte titta efter vad den heter just nu. JA sen var jag med Jerker och tog det lugnt har somsagt inte mått så bra men ska inte gnälla mer. 

Nu är det den 3 augusti vilket betyder en bamsekram till andreas som fyller 19 och En bamse kram till Jerker som varit min pojkvän i 2 år nu :)<3 

ska lägga mig med tidningen nu en stund och försöka slappna av godnattpuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0