Storstädning

Påbörjade min storstädning igår. Jag suger på att plocka undan saker så det tar alltid sjukt lång tid för mig men Antons moster kom hit idag och underhöll honom så jag kunde fixa lite och ta ner julpyntet. När jerker kom hem röjde han på 20 minuter så förhoppningsvis går det lätt i morgon när jag ska rensa och städa. Har fått klart badrum och sovrum än så länge 😊. 

Så skönt! Dock är badrummet aldrig nystädat länge när vi har tvättmaskin och tumlare i badrummet det blir alltid massa ludd direkt.
Det ser stökigt ut men har för e gångs skull hittat en plats till mina värmetänger.
Jag ÄLSKAR ljuslyktor!! Längtar till huset så jag kan ha fler. Men kan knappt ha några tända för katten.
Köpte nya gardiner till sovrummet också. Är nöjd, måste bara sy upp de.
Antons hörna❤
Vi satte oss i soffan och läste bamse medan pappa röjde runt hemma 😍


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0