30 års kalas

Idag har vi firat Antons faster som fyller 30. Ett mysigt litet kalas. Jag fyller ju själv 25 i januari och hade inte tänkt ha någonting speciellt men nu har jag ångrar mig och tänker gå all in! Kalaset är planerat i maj så jag har gott om tid att planera. Det ska vara ett kalas, inte en fest utan ett riktigt kalas, mycket barn, fiskdamm, lekar. Ska se om jag hittar roliga saker som är kul för vuxna också. 

Jag har känt mig så vilsen hela tonåren och känner först nu att jag har hittat mig själv och känner en självsäkerhet som jag inte känd tidigare så jag tänker ha kalas även om det är töntigt för jag är tönt och jag står för det! 


Ante var så stilig idag i fluga och hängslen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0