IBS och att äta rätt.

Sedan jag blev gravid i januari 2016 har min mage fungerar så mycket bättre än tidigare. Förr var jag uppsvälld och hade kramper varje dag. Skulle jag iväg så åt jag inte på hela dagen. 

I sommar slutade jag äta kött helt. I samma veva började jag även på viktväktarna och lade om min kost. Jag har mått kanon! Denna veckan har jag slarvat och ätit typ ALLT. Igår såg jag en gammal bild på mig själv när magen är lika stor som i 7 månaden som gravid och det var en helt vanlig dag för mig, Jag såg ut så alltid. Idag står jag här igen. Kramp i magen och en svullnad som skulle kunna lura vem som helst att vi väntar syskon. 

Jag tänkte att det var okej att slarva veckan mellan jul och nyår men detta är inte kul så det får bli ordning i morgon igen.
Vill även tillägga att klockan är 01.35 och jag och ante ska käka veggibollar och makisar 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0