Soffan har anlänt!

I morse var det dags! Klockan nio kom två trevliga snubbar från Bring med vår soffa, vårt bord ovh vår soffa. Jag skruvade ihop allting på två timmar tillsammans med en tio månaders bebis och en sax! Jag är sjukt stolt över mig själv faktiskt som lyckades.


Efteråt gick vi hem till min farmor och farfar för fika, mysigt. Nu ikväll käkade vi pizza med Jonathan och Amanda och hjälpte dem med att fixa lite hemma. I morgon är der möte hela dagen. Nu lyssnar jag på vegopodden, googlar kuddar och plädar till soffan.Jag vill så gärna ha ett blått rum men Jerker tror det blir bäst med rosa och vitt istället för blått och vitt. 

Jag ÄLSKAR nya soffan
Jag funderar på att köpa olika sorters kuddar men i samma färgskala? Typ någon mönstrad någon helfärgad osv
Det blir nog rosa va? Kag älskar blått men lila och rosa känns så lugnt typ
Alla lösningar är bra förutom de dåliga?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0