Att hitta balans

Jag har för en gångs skull varit ganska taggad på ett nytt år. I vanliga fall tycker jag nästan det är lite läskigt för jag har svårt för förändringar och även om det bara är från en dag till en annan så känns ett nytt år som en stor förändring. Jag har gillat 2017 och det har hänt mycket roliga saker, jag hoppas på ett fantastiskt 2018.

Någonting jag däremot inte varit taggad på är nyårslöften. Förra året hade jag en hel drös av de men i år känner jag mest att jag måste hitta en balans mellan jobb/mammaliv/hemmet/träning osv. Jag måste bara bättre på att tagga ner och vill hitta tillbaka till yogan igen. Vi får se hur det går. Jag vill önska er alla ett riktigt gott nytt år! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0