Kakfull

God morgon, eller god middag kanske..

Igår skulle jag varit ledig men jag fick hoppa in och jobba 8-17 men det gick bra. Umgicks med min älskade pojkvän på kvällen och käkade kakor och fy fasiken vad jag mår dåligt idag. Jag har huvudverk, ont i magen och mår illa. Har en mängd saker att hinna göra idag. Först på Schemat står frukost och How I Met Your Mother. Sen blir det städning av mitt rum och nellys bur, måste fixa simkort till min nya telefon, eller måste inte men känns dumt att ha en helt ny telefon som jag inte kan använda. Jag måste tvätta jobbkläderna och fixa med en polisanmälan om Jerkers ring som han tappat. Efter det ska jag träna och hinna njuta lite av min lediga dag!
 
Hinner jag med mer så blir det väll kolla resor eller läsa haha
 
ööhh alltså fy just nu sitter jag här och tänker "aldrig mer kakor" mår riktitg dåligt haha fy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0