eye of the Tiger

åååh vad jag saknar boxningen!
Det skrämmer mig nästan men jag behöver gå dit 2-3 gånger i veckan och slå skiten ur mina problem och gå där ifrån med slutkörda muskler.
 
Jag är gnällig, tjatig, otacksam och blir irriterad för minsta lilla nu, jag känner inte igen mig själv. Är inte jag en tjej med otroligt lång stubin som ser det fina i naturen runt omkring och tror gott om människor!? nu känns det som jag är en tickande bomb redo att explodera för minsta lilla dispyt och det känns inte bra. Jag försöker komma ut och gå men det ger mig inte samma...tillfredställelse och samma glädje som efter ett monsterpass ute i östra svenstorps gamla skola.
 
Får väll komma på något sätt att hitta mitt inre lugn på något annat sätt tills de börjar igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0