Helg

Jag har inte orkat uppdatera alls, har musikal hela dagarna och när jag kommer hem så äter jag och sen går jag och lägger mig...riktigt skönt med helg, i fredags var Jasse och Nathalie här, igår skulle jag egentligen träna och vara på öppen hall men jag hade feber och huvudverk så var hemma hela kvällen men orkade med att söka två jobb, idag har jag lapat sol, vaxat bilen tvättat bilen( Jerkers menar jag) tagit en snackis med Elin andreas och Arne och degat en stund på Jessicas soffa,

Nu ligger jag helt utslagen i sängen och är rädd att jag börjar bli sjuk, mår inte alls bra...min kropp vänjer sig väldig fort vid att jag är stressad och inte äter ordentligt men tar jag det då lugnt så faller allt samman typ då kommer verkligheten och stressen ikapp, har till och med ätit så lite denna veckan att jag får ont i magen när jag äter vanligt suck, men en vecka till sen är det lov, vill ut och gå långa rundor och samla energi från våren haha kom på att jag har städa idag också jäklar vad vi hunnit med mycket...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0