pladder

God morgon!

Dagen igår blev väll inte riktigt som jag tänkt mig...skulle egentligen jobba efter skolan, en städfirma behövde hjälp med en flyttstädning så jag var väldigt glad över de, men det blev ändrade planer så de blev klara tidigare än planerat.

Istället åkte jag hem till svedala och träffade Jerker, vi handlade mat till mitt projektarbete, jag gjorde sallad med potatis, fisgratäng och panerad fisk. Vår handledare har sagt att vi bör ha någon som smakar på sakerna vi gör så de var Jerkers uppgift haha.

Skulle egentligen ut och gå men jag lagade mat ganska långt in på kvällen så det blev inte av, snackade med nathalie i telefon och sen sov mitt lilla hjärta hemma hos mig, han även hem om till andreas i 20 min och fixade bilen, så mycket vi han med!

Nu på morgonen gjorde jag en till rätt till projektarbetet, ska snart hoppa in i duschen och sen blir det att sticka till skolan! lång dag idag men roliga ämne!

Hittade busskortet igår! i min andra väska, ööh att betala 70 spänn för att åka fram och tillbaka till skolan är ganska surt MEN jag hittade ett par riktigt snygga byxor som jag nog ska köpa!

ååh klyddigt men jaja måste dricka lite vatten, har ont i huvudet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0